Індивідуальний план професійного розвитку викладача української мови та літератури 2020-2021 н. нар.
Індивідуальний план роботи на час карантину
Оцінювання 2020. Оформлення класного журналу. Дистанційне навчання
Ефективний контент на уроках української мови та літератури для здійснення формувального оцінювання
Компетентнісна освіта: від теорії до практики
Вебінар “StartUp в освіті - шлях до мрії”
Трансляція МОН України “Як легко та ефективно завершити рік дистанційно за допомогою платформи Classtime"
Наказу № 664 МОН України від 20.05.20 Про внесення змін до Календарного плану підготовки та проведення в 2020 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти
Наказ МОН від 26.03.2020 р. "Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної освіти) на період карантину"
Всеукраїнська інтернет-конференція «Українська мова та література: ідеї та досвід викладання»
Лист МОН України "Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти з 01 червня 2020 року" від 25.05.2010 р. № 1/9-271
Вебінар «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання»
Технології створення дистанційного курсу
Уривок онлайн-семінару на тему “Можливості та технологія використання онлайн-дошки для дистанційного навчання”
Вебінар "Ми разом: психологічна профілактика панічних проявів під час карантину"
Вебінар "Самоосвітня діяльність педагога в умовах дистанційного навчання"
Використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі
Основи дискусії: як зробити уроки цікавими
Як поводитися вчителю у конфліктній ситуації
Рекомендації ЮНЕСКО щодо структури ІКТ - компетентності вчителів
Вебінар "Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах"
Самоосвітня діяльність педагога в умовах дистанційного навчання
Learnsngapps: Частина 2. Реєстрація. Створення вправи за шаблоном
Learnsngapps: Частина 3. Робота з категоріями і класами
Learnsngapps: Частина 4. Створення вправ та їх колекцій
Як записати відео з екрану комп`ютера (3 способи)
Вебінар Інституту ПТО НАПН України "Ми разом: психологічна підтримка учнівської молоді та педагогічних працівників під час карантину" (27.03.2020 р.)
Онлайн - трансляція "Дистанційне навчання в закладах профосвіти - Петро Коржевський" (23.03.2020 р.)
Вебінар "Використання сервісу Discord у дистанційному навчанні"
Як вести класний журнал під час карантину - роз`яснення МОН
Поради МОН України: Як заповнювати класний журнал після карантину
18 інструментів Google для вчителів!
Інформаційний вебінар щодо питань змін у підвищенні кваліфікації педагогічних працівників (18.03.2020 р.)
Вебінар "Організація дистанційного навчання у ЗПО Хмельницької області"(18.03.2020 р.)
Конференція "Інтернет-ресурси у навчальному процесі" (14.03.2020 р.)
Вебінар викладачів української мови та літератури на тему: "Компетентнісний підхід у викладанні української мови та літератури" (12.03.2020 р.)
Вебінар "Можливості Google в освітньому середовищі"
Презентація виступу обласного вебінару викладачів української мови та літератури на тему: "Блог як засіб формуванння ключових компетенції на уроках української мови та літератури"(12.03.2020 р.)
Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури у 2019-2020 н.р.
Зміни до українського правопису 2019 р.
Підготовка учнів до ЗНО
Презентація досвіду роботи з інтерактивного навчання
Методичні рекомендації щодо написання есе
Особливості ЗНО 2019 року
10 ключових компетентностей нової української школи
Навчальні програми для 10-11 класів
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури у 2018-2019 н. р.
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури у 2017-2018 н.р.
Підготовка до ЗНО 2016 р.
Нові програми з української мови та літератури 2016-2017 н. р.
Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури у 2016-2017 н. р.
Тлумачний словничок професіоналізмів
Самоосвіта
Завдання на олімпіаду з української мови та літератури
Особливості ЗНО у 2015 році
ДПА 2015-2016 н.р.
Положення про ДПА
Методичні рекомендації щодо оформлення журналу
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури у 2014-2015 н. р.
Критерії оцінювання з української мови
Презентація методичної комісії класних керівників
Доповідь на методичній комісії класних керівників: "Принципи, шляхи і засоби перевиховання"
Доповідь на методичній комісії викладачів загальноосвітніх дисциплін:"Технологія дослідницького навчання на уроках української мови"
Орієнтовний план роботи методичної комісії класних керівників
Вимоги до перевірки письмових робіт і зошитів з української мови та літератури.
Оцінювання 2020. Оформлення класного журналу. Дистанційне навчання
Ефективний контент на уроках української мови та літератури для здійснення формувального оцінювання
Компетентнісна освіта: від теорії до практики
Вебінар “StartUp в освіті - шлях до мрії”
Трансляція МОН України “Як легко та ефективно завершити рік дистанційно за допомогою платформи Classtime"
Наказу № 664 МОН України від 20.05.20 Про внесення змін до Календарного плану підготовки та проведення в 2020 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти
Наказ МОН від 26.03.2020 р. "Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної освіти) на період карантину"
Всеукраїнська інтернет-конференція «Українська мова та література: ідеї та досвід викладання»
Лист МОН України "Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти з 01 червня 2020 року" від 25.05.2010 р. № 1/9-271
Вебінар «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання»
Технології створення дистанційного курсу
Уривок онлайн-семінару на тему “Можливості та технологія використання онлайн-дошки для дистанційного навчання”
Вебінар "Ми разом: психологічна профілактика панічних проявів під час карантину"
Вебінар "Самоосвітня діяльність педагога в умовах дистанційного навчання"
Використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі
Основи дискусії: як зробити уроки цікавими
Як поводитися вчителю у конфліктній ситуації
Рекомендації ЮНЕСКО щодо структури ІКТ - компетентності вчителів
Вебінар "Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах"
Самоосвітня діяльність педагога в умовах дистанційного навчання
Learnsngapps: Частина 2. Реєстрація. Створення вправи за шаблоном
Learnsngapps: Частина 3. Робота з категоріями і класами
Learnsngapps: Частина 4. Створення вправ та їх колекцій
Як записати відео з екрану комп`ютера (3 способи)
Вебінар Інституту ПТО НАПН України "Ми разом: психологічна підтримка учнівської молоді та педагогічних працівників під час карантину" (27.03.2020 р.)
Вебінар "Використання сервісу Discord у дистанційному навчанні"
Як вести класний журнал під час карантину - роз`яснення МОН
Поради МОН України: Як заповнювати класний журнал після карантину
18 інструментів Google для вчителів!
Інформаційний вебінар щодо питань змін у підвищенні кваліфікації педагогічних працівників (18.03.2020 р.)
Вебінар "Організація дистанційного навчання у ЗПО Хмельницької області"(18.03.2020 р.)
Конференція "Інтернет-ресурси у навчальному процесі" (14.03.2020 р.)
Вебінар викладачів української мови та літератури на тему: "Компетентнісний підхід у викладанні української мови та літератури" (12.03.2020 р.)
Вебінар "Можливості Google в освітньому середовищі"
Презентація виступу обласного вебінару викладачів української мови та літератури на тему: "Блог як засіб формуванння ключових компетенції на уроках української мови та літератури"(12.03.2020 р.)
Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури у 2019-2020 н.р.
Зміни до українського правопису 2019 р.
Підготовка учнів до ЗНО
Презентація досвіду роботи з інтерактивного навчання
Методичні рекомендації щодо написання есе
Особливості ЗНО 2019 року
10 ключових компетентностей нової української школи
Навчальні програми для 10-11 класів
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури у 2018-2019 н. р.
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури у 2017-2018 н.р.
Підготовка до ЗНО 2016 р.
Нові програми з української мови та літератури 2016-2017 н. р.
Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури у 2016-2017 н. р.
Тлумачний словничок професіоналізмів
Самоосвіта
Завдання на олімпіаду з української мови та літератури
Особливості ЗНО у 2015 році
ДПА 2015-2016 н.р.
Положення про ДПА
Методичні рекомендації щодо оформлення журналу
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури у 2014-2015 н. р.
Критерії оцінювання з української мови
Презентація методичної комісії класних керівників
Доповідь на методичній комісії класних керівників: "Принципи, шляхи і засоби перевиховання"
Доповідь на методичній комісії викладачів загальноосвітніх дисциплін:"Технологія дослідницького навчання на уроках української мови"
Орієнтовний план роботи методичної комісії класних керівників
Вимоги до перевірки письмових робіт і зошитів з української мови та літератури.
Дуже цікаві і змістовні матеріали. Так тримати!
ВідповістиВидалити