МОЇ РОЗРОБКИ, ВИСТУПИ
План роботи методичної комісії класних керівників 2020-2021 н.р.
Доповідь на методичній комісії класних керівників: "Принципи, шляхи і засоби перевиховання"
Доповідь на методичній комісії викладачів загальноосвітніх дисциплін:"Технологія дослідницького навчання на уроках української мови"
Орієнтовний план роботи методичної комісії класних керівників
Доповідь на методичній комісії класних керівників: "Принципи, шляхи і засоби перевиховання"
Доповідь на методичній комісії викладачів загальноосвітніх дисциплін:"Технологія дослідницького навчання на уроках української мови"
Орієнтовний план роботи методичної комісії класних керівників
ІНДИВІДУАЛЬНІ ПЛАНИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ТА РОБОТИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА ТА ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНА БАЗА
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури у 2018-2019 н. р.
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури у 2017-2018 н.р.
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури у 2017-2018 н.р.
Наказу № 664 МОН України від 20.05.20 Про внесення змін до Календарного плану підготовки та проведення в 2020 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти
Наказ МОН від 26.03.2020 р. "Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної освіти) на період карантину"
Наказ МОН від 26.03.2020 р. "Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної освіти) на період карантину"
Як вести класний журнал під час карантину - роз`яснення МОН
Поради МОН України: Як заповнювати класний журнал після карантину
Поради МОН України: Як заповнювати класний журнал після карантину
Положення про ДПА
Методичні рекомендації щодо оформлення журналу
Критерії оцінювання з української мови
Вимоги до перевірки письмових робіт і зошитів з української мови та літератури.
Методичні рекомендації щодо оформлення журналу
Критерії оцінювання з української мови
Вимоги до перевірки письмових робіт і зошитів з української мови та літератури.
САМООСВІТА
Ефективний контент на уроках української мови та літератури для здійснення формувального оцінювання
Компетентнісна освіта: від теорії до практики
Компетентнісна освіта: від теорії до практики
Використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі
Основи дискусії: як зробити уроки цікавими
Як поводитися вчителю у конфліктній ситуації
Рекомендації ЮНЕСКО щодо структури ІКТ - компетентності вчителів
Основи дискусії: як зробити уроки цікавими
Як поводитися вчителю у конфліктній ситуації
Рекомендації ЮНЕСКО щодо структури ІКТ - компетентності вчителів
Самоосвітня діяльність педагога в умовах дистанційного навчання
Learnsngapps: Частина 2. Реєстрація. Створення вправи за шаблоном
Learnsngapps: Частина 3. Робота з категоріями і класами
Learnsngapps: Частина 4. Створення вправ та їх колекцій
Як записати відео з екрану комп`ютера (3 способи)
Learnsngapps: Частина 2. Реєстрація. Створення вправи за шаблоном
Learnsngapps: Частина 3. Робота з категоріями і класами
Learnsngapps: Частина 4. Створення вправ та їх колекцій
Як записати відео з екрану комп`ютера (3 способи)
Вебінар "Організація дистанційного навчання у ЗПО Хмельницької області"(18.03.2020 р.)
Конференція "Інтернет-ресурси у навчальному процесі" (14.03.2020 р.)
Вебінар викладачів української мови та літератури на тему: "Компетентнісний підхід у викладанні української мови та літератури" (12.03.2020 р.)
Трансляція МОН України “Як легко та ефективно завершити рік дистанційно за допомогою платформи Classtime"
Всеукраїнська інтернет-конференція «Українська мова та література: ідеї та досвід викладання»
Вебінар «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання»
Уривок онлайн-семінару на тему “Можливості та технологія використання онлайн-дошки для дистанційного навчання”
Вебінар "Ми разом: психологічна профілактика панічних проявів під час карантину"
Вебінар "Самоосвітня діяльність педагога в умовах дистанційного навчання"
Вебінар "Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах"
Вебінар Інституту ПТО НАПН України "Ми разом: психологічна підтримка учнівської молоді та педагогічних працівників під час карантину" (27.03.2020 р.)
Конференція "Інтернет-ресурси у навчальному процесі" (14.03.2020 р.)
Вебінар викладачів української мови та літератури на тему: "Компетентнісний підхід у викладанні української мови та літератури" (12.03.2020 р.)
Трансляція МОН України “Як легко та ефективно завершити рік дистанційно за допомогою платформи Classtime"
Всеукраїнська інтернет-конференція «Українська мова та література: ідеї та досвід викладання»
Вебінар «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання»
Уривок онлайн-семінару на тему “Можливості та технологія використання онлайн-дошки для дистанційного навчання”
Вебінар "Ми разом: психологічна профілактика панічних проявів під час карантину"
Вебінар "Самоосвітня діяльність педагога в умовах дистанційного навчання"
Вебінар "Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах"
Вебінар Інституту ПТО НАПН України "Ми разом: психологічна підтримка учнівської молоді та педагогічних працівників під час карантину" (27.03.2020 р.)
Петро Коржевський" (23.03.2020 р.)
Вебінар "Використання сервісу Discord у дистанційному навчанні"
Інформаційний вебінар щодо питань змін у підвищенні кваліфікації педагогічних працівників
Вебінар "Використання сервісу Discord у дистанційному навчанні"
Інформаційний вебінар щодо питань змін у підвищенні кваліфікації педагогічних працівників
Дуже цікаві і змістовні матеріали. Так тримати!
ВідповістиВидалити